Tietoa meistä

Vauvakassiyhdistys - Vaaka ry on vuonna 2000 perustettu valtakunnallinen hyväntekeväisyys- ja vapaaehtoisjärjestö, joka avustaa pääasiassa lapsia ja lapsiperheitä kotimaassa ja mahdollisuuksien mukaan myös ulkomailla. Yhdistys tekee ruohonjuuritason avustustyötä matalalla kynnyksellä.

Olemme mm. tehneet jo pitkään yhteistyötä vastaanottokeskusten kanssa lahjoittamalla vauvapakkauksia äideille ja vauvoille sekä reppuja ja koulutarvikkeita lapsille.  Teemme paikallisia avustusprojekteja tarvelähtöisesti ja joustavasti.

Vaakan jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Jäseneksi voi liittyä  Liity jäseneksi -sivun kautta. Jäsenenä pääset mukaan Vaakan projekteihin ja keräyksiin, voit osallistua jäsentapaamisiin ja jäsenmaksulla tuet omalta osaltasi yhdistyksen toimintaa. Tervetuloa mukaan!