Tietoa meistä

Vauvakassiyhdistys - Vaaka ry on vuonna 2000 perustettu valtakunnallinen hyväntekeväisyys- ja vapaaehtoisjärjestö, joka avustaa pääasiassa lapsia ja lapsiperheitä kotimaassa ja lähialueilla. Yhdistys tekee ruohonjuuritason avustustyötä tarvelähtöisesti, matalalla kynnyksellä.

Yhdistyksellä on neljä kummikohdetta Venäjän Karjalassa. Lisäksi olemme avustaneet jo usean vuoden ajan Mlompin kylää Senegalissa Afrikassa lähettäen sinne vauvakasseja ja koulureppuja ja -tarvikkeita. Yksittäisissä keräyksissä avustuksia on viety esimerkiksi Intiaan (kestositeitä helpottamaan tyttöjen koulunkäyntiä) ja Nepaliin (vaatteita ja koulutarvikkeita). Vaaka toimii myös Suomessa alueellisesti ja alueilla on omia, paikallisia avustuskohteita ja projekteja.

Vaakan jäsenmaksu on vain 25 euroa vuodessa. Jäseneksi voi liittyä kaavakkeella, joka löytyy Liity jäseneksi -sivulta. Jäsenenä pääset mukaan kaikkiin Vaakan projekteihin ja keräyksiin, voit osallistua jäsentapaamisiin ja -matkoille ja jäsenmaksulla tuet omalta osaltasi yhdistyksen toimintaa. Tervetuloa mukaan!