Tietoa meistä

Vauvakassiyhdistys - Vaaka ry on vuonna 2000 perustettu valtakunnallinen hyväntekeväisyys- ja vapaaehtoisjärjestö, joka avustaa pääasiassa lapsia ja lapsiperheitä kotimaassa ja mahdollisuuksien mukaan myös ulkomailla. Yhdistys tekee ruohonjuuritason avustustyötä tarvelähtöisesti, matalalla kynnyksellä.

Olemme esimerkiksi tehneet jo pitkään yhteistyötä vastaanottokeskusten kanssa lahjoittamalla mm. vauvapakkauksia äideille ja vauvoille ja avustaneet jo usean vuoden ajan Mlompin kylää Senegalissa lähettäen sinne vauvakasseja ja koulureppuja  Vaaka toimii Suomessa myös alueellisesti ja alueilla on omia, paikallisia avustuskohteita ja projekteja.

Vaakan jäsenmaksu on vain 25 euroa vuodessa. Jäseneksi voi liittyä kaavakkeella, joka löytyy Liity jäseneksi -sivulta. Jäsenenä pääset mukaan kaikkiin Vaakan projekteihin ja keräyksiin, voit osallistua jäsentapaamisiin ja -matkoille ja jäsenmaksulla tuet omalta osaltasi yhdistyksen toimintaa. Tervetuloa mukaan!