Lahjoita

Rahankeräyslupa: RA/2023/337

Myönnetty: 16.03.2023

Lahjoita lapsille ja nuorille!

Vaaka ry toimii vapaaehtoisten voimin. Meillä ei ole lainkaan palkattuja työntekijöitä tai vuokrattuja tiloja. Kaikki lahjoitukset menevätkin suoraan yhdistyksemme eri projekteihin - esimerkiksi koulutarvikkeisiin tai siivousvälineisiin. Voit tukea eri-ikäisiä lapsia ja nuoria haluamallasi summalla.

Lahjoittajat ovat tärkeä voimavaramme.

Kun moni tekee pikkuisen, maailma muuttuu!

Kiitos!

Lahjoita vauvalle

Vaaka ry tekee pitkäjänteistä työtä vauvaperheiden hyväksi. Esimerkiksi perinteinen vauvapakkauksemme on hyväkuntoisista, pääasiassa käytetyistä vaatteista sekä tarvikkeista koottu runsas äitiyspakkaus. Lahjoitamme niitä Suomessa perheisiin, jotka eivät saa Kelan äitiyspakkausta.

• Ensivaipat vauvapakkaukseen: 5 €
  • Hygieniatarvikkeet vauvapakkaukseen: 30 €

Viitenumero: 5568

Kuvassa on viikatujen vauvanvaatteiden pino ja päällimmäisenä vaaleanpunaiset vauvantossut.

Lahjoita koululaiselle

Vaaka ry on toiminut kouluikäisten lasten tukena 2000-luvun alusta saakka. Esimerkiksi penaalipankkimme on koulutarvikkeiden varmuusvarasto. Täytetty penaali on arvokas lahja ja sillä on myös symbolinen merkitys: haluamme korostaa opiskelun tärkeyttä ja koulutuksen tarjoamia mahdollisuuksia. Lahjoitamme myös mm. koulureppuja: reppu vihkoineen ja penaaleineen tuottaa saajalleen iloa pitkään. Lahjoitamme Suomessa koulutarvikkeita vähävaraisille perheille ja esimerkiksi vasta maahan saapuneille uusille oppilaille.

• Kynät penaaliin: 5 €
  • Penaali tarvikkeineen: 15 €
  • Reppu tarvikkeineen: 35 €

Viitenumero:  5571

Kuvassa on vetoketjullinen penaali, jossa on erilaisia kyniä ja puuhekumi.

Lahjoita nuorelle

Vaaka ry tukee nuorten itsenäistymistä. Kokoamme monenlaista apua omaan kotiin muuttaneille nuorille. Kaikkein vähävaraisimmille opiskelijoille lahjoitamme tarpeellisia siivousämpäreitä tarvikkeineen. Suuren suosion ovat saaneet myös toilettilaukut, joiden sisältö koostuu erilaisista hygieniatarvikkeista. Nuorten avustuspakkaukset kulkevat Suomessa perille mm. oppilaitosten kuraattoreiden tai sosiaalityön kautta.

• Suihkutarvikkeet  toilettilaukkuun tai pesuaineet siivousämpäriin: 5 €
  • Toilettilaukku tarvikkeineen: 15 €
  • Siivousämpäri tarvikkeineen: 20 €

Viitenumero: 5584

Kuvassa on siivousämpäri, jossa on suihkepullo, pesuainepullo sekä vihreä ja vaaleanpunainen mikrokuituliina.